Måste erkänna

Börjar känna mig alldeles varm. Andra sitter här och fryser... Lite huvudvärk börjar pyra fram också. Feber på gång?
Det har vart en låång dag idag (och än är den inte slut) Nu har även stockholmsbesöket åkt hemöver.
Om 2 veckor ska jag ner till dom och hälsa på.
Tyvärr så är jag inte taggad för 5 ÖRE! Har verkligen ingen lust att åka ner. Har liksom inget ärende. Mer än att le och se glad ut, klä upp sig (för man kan väl inte komma i mysbrallor och betongindustri tröja på Brunkan va?) och vara borta från Jämtland.. Näe huuga! Jag gillar skogen!

Har en sak jag måste erkänna.. Eller berätta.
Karelin..
...är inte den snyggaste hästan jag sett.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0