Onsdag

Hej och hå! Vad veckan går på!

Igår hade jag tänkt att köra Karelin en sväng så han hade fått röra på stela fläsket sen i Söndags, men det vill inte inte han så jag sket i det! Gjorde fint inne i stallet ist.
Tog in Tindra först. Sen Molle, helt själv! Innan så har jag tagit molle och Tösen samtidigt. Sen Tösen och sist Karelin. Molle hitta mat så han vart nog mest glad av att vara ensam o boxen ;) Men Tösen skrek lite ute i hagen tror jag. Hon såg inte nervös över att han inte va där. Hon höjde huvet och skrek en gång.. Men inte så mkt mer ;) Bra morsa! hehe

Jag bjöd hem Ida, Jenny och  Mia på saft igår! Haha, jag dricker ju inte kaffe! ;)
Det blev lite Wii spelande! Hoppas Jenny och Ida får träningsvärk! Mohaha!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0