Onsdag

Onsdag morgon. Helgen kommer snart! Helgen hade aldrig vart lika efterlängtad om man inte hade haft ett jobb..!?
Igår blev det en tur på Karelin med Ida och Aviano.
Jag är så brydd på vad man ska kunna gör med Karelin när jag rider så känns det som vänster sittben trycker mot sömmen på sadel. och jag kände jag jag red hemmåt och travade på lite en längre bit att vänster vad och ryggmuskel, och sittbenet då. vart alldeles ömma av att jag spänner mig hela tiden. Vet inte om det är jag, eller om det är Karelin som sätter över mig för att han har ont nånstans..

Fy fan va kallt de va förut!? shiet! 1,6 plus. BRRR!

Nåväl, en liten bild bomb på Tösen lite senare vill ni ha va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0