Trav

Kändes som en väldigt långdag igår.
Lagade korv stroganoff och ris när jag kom hem från jobbet, va väldigt gott faktiskt!
Solen sken utanför fönstret och jag funderade på om jag skulle fixa stallet lite snabbt och ta en promenad med Erik eller om jag skulle ut och köra Karelin.
Det blev det sistnämnda. Absolut  inget jag ångrar! Gud så härligt det va!
Karelin är ju så härlig att köra, ligger lagomt på, kan dock bli lite stark på hemvägen, men de gjorde absolut inget. Känna svettlukten.. mmm! HAHAH!
Varför gör jag inte det oftare!? Måste bli ändring på!
Sen är det ju bättre att karelin får jobba i sin egen balans också, eftersom jag upplever honom som lite sned när jag rider.
Ett problem bara, fotstöden.. Anders är ju ett ex antal cm längre än mig. Så jag får sitta längst fram och sträcka på tårna för att nå fram.. I uppförsbacke är dett rätt så jobbigt att sitta kvar i den ;)

jaja Härligt va det iaf!
Sen for jag till Skogslund där mina fina vänner höll tid. Man må ju umgås litte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0