Auuuch!

Jag har ont i arslet. När man inte har ridit på länge så får man ont i arslet. Spelar liksom ingen roll vilken typ av sadel man har. Jag red en häst som heter cresent, en brunskäck. Han fungerade ungefär som när 2 gubbar klär ut sig till en häst, en person för framdelen, och en person för bakdelen, kändes inte riktigt som de hängde ihop hela tiden. Men till slut så.
Gick faktiskt över förväntan! Synd vi inte hade med oss någon kamera man.
Lite kul var det att ulla, hon vi tränade för, är ridlärare på ridskolan till vardags, och har ävl sett den hästen ett antal gånger innen och så säger hon till mig efter ca 45 kanske: "Inte visste jag att Cresent kunde gå så fint på ett dressyr program" Kul kul. 
Jenny hade med sig sin egen datte. Han var väldigt pigg, för att vara han. Hon fick stanna och vänta in oss andra när vi skrittade av dom. ;)

Imorgon kommer Onkis och ska ha praktik med Erik. Hon ska få slita!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0