Fredag

Tjiho! Fredag igen. Gillart!
1 april, blivit lurad nåt än? Det som står i tidningen att man måste ha med sig hjulen är ju ett skämt..

Tösabiten fick sin äckliga brunst svans tvättad igår. Vattnet blev brunt bara av att jag la den i varmvatten, huga. Alltså hon har ingen Ior-svans man kan ta av och på utan jag höll i hinken bakom henne, hehe ;)

I eftermiddag bär det av mot Häggsjön. Mys! Fick en fråga om jag kunde ta garderoben på söndag, men jag hinner fan inte.. :/
Eftersom vi ska åka direkt efter jobbet så åkte jag till stallet imorse och tog ut och mockade. Anders kom ut i stallet när jag va klar och undra om de va nå fel på mig ;) Men jag måste ju göra iordning så jag kan åka med gott samvete :) Mockade även hos Tösen i Skogslund, kollade på hur hennes svans blev sen den torkat och den va så fin så, luktade gott :)

Kollade på BigBrother avsnitten sen igårkväll imorse, och alltså, jag håller på att skratta ihjäl mig ;) Dom hade en skräckens natt! Även om ni inte följt så se åtminstonde detta klipp!


Kommentarer
Postat av: sara

sv. Ja rätt effektivt! :D

2011-04-01 @ 14:39:10
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0