Back

Hej å hå!
Nu har hela semestern gått och jag är tillbaka på jobbet. Nu kanske det kommer vara mer aktivitet på den här sidan.

Ska visa er 2 st tavlor jag fick av "Namnlöses familj" Dom var hur fina som helst! Jag köpte 2 nya ramar så dom ska passa in med dom andra tavlorna på väggen, vi ska bara hänga upp dom.

Igår var jag ute och körde Karelin, Jenny red på sin Datte. Karelin var pigg, Datte mindre pigg. Karelin tar stoora steg, Datte mindre. Karelin blev inte svettig, Datte skummade mellan bakbenen ;)
Vi hade lite problem med att hålla samma fart, åtminstonde samma fart - samma gångart. Men nyttigt för dom båda. Karelin hade öronen frammåt hela turen och var mycket glad över att dra lite vagn.
Han kom faktiskt fram till mig först i hagen trots att jag hade grimman med mig. Han såg nog vagnen utanför och blev glader. Det är så kul när man kan se på hästen hur glad den är! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0