Stressigt

Ibland önskar jag att dygnet var iaf 2 timmar längre. Jag skulle verkligen VILJA hinna lägga mer tid på matlagning. Det är något som hamnar åt sidan när hästarna tar tid.
Va inte oroliga, jag äter! Kanske inte så bra dock...

Karelin fick nya pjucks igår. Nu är han fit for fight! typ. Tösen behöver raspas, men det kan jag ordna själv.
Ska till Bispgården ikväll med Molles pass. Synd det är så jävla långt bort bara, men Jenny erbjöd sig att följa så jag har sällskap iaf! :)


Det är ganska mysigt med vinter endå.. :)


Kommentarer
Postat av: mia

lägg märke till den fina röda skotern som står till höger om dig...snart dax å dra ut den från garaget :)

2011-08-31 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0