Beslutsångest

Vad ska man köpa för spjälsäng?
Jag vill ha en där man kan höja och sänka botten. Men även sänka sidan på sängen.
Jag har hittat en som är vääldigt fin, men alldeles för dyr. Sen tror jag inte den har sänkbar sida. Taskigt med info på sidan.
Det lutar åt en Brio (cot two). Den har två lägen + sänkbar sida. Men vilken färg? Ska man beställa eller ska man köpa på plats tex barnens hus. Om man ska beställa, vilken sida ska man göra det från. Hittar ingen bra sida som jag tycker känns bra. Jo en, men dom hade inga Brio sängar.. Morr!

Någon som har nå tips!? :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi fick vår, så vi behövde aldrig ta ställning till det där... :-) Men lycka till! :-)

2011-12-07 @ 08:20:06
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: ida

Köp en vit, det är alltid fint! och då kan du ha vilka små söta sängkläder som helst =)

2011-12-07 @ 08:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0