Jag lever!

Jag är vid liv! :) Jag sitter inte så mycket vid datorn när jag är hemma har jag märkt..
Men kan ju vara för att jag sitter ju vid datorn hela dagarna på jobbet så jag brukar undvika datorn hemma.

Har inte hänt mycket alls förutom stormen då. Blåst ner ofantligt mycket med skog. Även hus å telenätet är påverkat. Just nu finns ingen mobilnät hos oss överhuvudtaget.. Man känner sig isolerad utan mobil kan jag säga! Hemtelefon funkade imorse iaf! Hörde att nätet beräknades vara klart vid 7-tiden imorrn bitti.. :/ Nåväl.. Internet verkar fungera hemma hos de flesta, å ström har vi ju än så länge iaf..

Tur hästarna har bra med vindskydd iaf! (om inte taket blåst av det vill säga...) Dock så vet jag inte hur det är med ström där borta, i grannbyn var det strömlöst på förmiddan iaf. Så kanske må ta med mig nå vatten i dunk dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0