Måndag igen

Jobbar denna vecka sen är jag ledig enda till 27e! Ska bli himla skönt. Jag kommer nog inte gå rastlös. Har en massa att hälsa på :)

Den här helgen gick iväg väldigt fort känns det som.
Lördags så koka jag knäck vi grillade hos John å Katarina, sen vart de matlagning och film.
Igår tog jag med mig Alva till stallet och vi gjkorde klart vinterhagen. Tog bara drygt 3 timmar innan hästarna släpptes i hagen. Vet inte vad som tog tid ;) skruva alla jäkla isolatorer säkert.

Magen är nu så stor att det är jobbigt att böja sig ner, kan inte ligga riktigt som jag vill. Bäbis är väldigt suktig på att sparka om han känner för det.
Ska till BM på torsdag. Dags för kontroll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0