Onsdag

Känner mig lite dagavill när man är hemma och ledig. Idag vet jag inte riktigt vad jag hade tänkt göra. Åka till mamma? Åka till stallet? Bara vara hemma och inte göra ett skit..?
Eftersom det ha varit dåligt plogat de senaste dagarna typ överallt är jag inte så sugen på att åka nånstans just nu faktiskt..

Blir väl hemma skulle jag tro. Åker nog till mamma imorgon istället.. Ska skruva ihop en ny kontorstol. Den andra gick sönder igår...:/ 

Nää, nu åker julradion på och jag ska ta å städa lite :)


Kommentarer
Postat av: oliviachronwall

Shit vad fin och bra blogg du har! :)

Har frågestund på bloggen så hade varit kul om du ställt någon fråga ? :)

god jul! :)

2011-12-22 @ 23:56:11
URL: http://ooliviaachronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0