Står still..

Ja, det händer inte mycket nu.
På veckorna så är det jobba, laga mat och stallet som gäller. Hinner inte med så mycket mer än så.
Alla julklapparna är klara, förutom till Erik. Någon som vet om någon kan sy upp ett par fårskinnstofflor i stl 47?
Till och med julklapp till katterna är klart! Hoppas dom gillar den! ;)

Jag jobbar denna vecka ut sen är jag ledig nästa vecka. Ska bli jäkligt skönt!
Ska klippa mig på måndag faktiskt, ska väl bara klippa bort de slitna. (Tänkte skriva allt det slitna, men då har jag nog inte så mycket hår kvar sen ;D) Skönt att ha det gjort innan bäbis kommer också!

 Har börjat fundera på hur länge jag ska jobba egentligen. Vill ju jobba så länge det går. Men kan ju samtidigt va skönt att ha ett datum klart. Tänk om vattnet skulle gå på jobbet tex.. hehe spännande! ;)
Ska väl försöka jobba Januari ut iaf.
Om man räknar efter sista mensens första dag så skulle jag haft BF 30 jan. Men efter UL så fick vi 9 feb. Med de i åtanke så känns de ju som att risken (chansen?!) att föda innan BF är större än att gå över tiden.
Om man jobbar till sista jan och skulle gå över tiden med 2 veckor så känns det som att det kommer bli låång väntan hemma. Ja, det är svårt att veta på förhand hur man kommer att känna.. (Vill ju inte ta ut för många föräldradagar innan bäbis kommer heller...)


Kommentarer
Postat av: Hanna.N

Vi hade ränkat ut att Olle skulle komma i slutet av april sen på inskrivningen hos barnmorskan blev det 7 Maj och på ultraljudet 15 Maj, men han låg och tryckte till 20 Maj även fast jag försökte tvinga ut han:)

2011-12-14 @ 09:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0