110222

Fan vad jag stör mig på att vi inte har tv11 i lägenheten.. Jag som vill se Big Brother. ;)

Helgen var jättebra! hann med mycket och fick va hemma med Erik.
Lördags så red jag Jennys söta pålle Datte ( =träningsvärk), fixa mitt stall, duscha och diska, frosta av frysen och lite sånt pyssel. Sen åkte vi in på middag på kvällen. En Liten Röd med mamma och pappa. Mysigt och jääääkligt gott!
Söndag hann jag med ännu mer. Hjälpte Erik i lastbilen. Anders va ut och körde karelin från morgonen, medans jag fixade stallet, sen hem och fika lite åkte skidor sen hjälpt jag Erik att klä taket i lastbilen med skinn. Tog lite tid, men gick ganska bra :) Sen stack jag och red Datte igen ( =ännu mer träningsvärk)
Avslutade dagen med middag hos svärmamma och svärpappa! Perfa!

Igår fick jag för mig att byta gardinerna kl 21.00. Jag hade redan borstat tänderna och va påväg till sängen. Så kan det va ibland. Vet inte riktigt vad jag tycker, men det får funka. Orka byta igen liksom.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0