Åka bil

Imorse när jag for till jobbet fick jag ett sånt sug efter att åka bil. Jag tycker om att åka på bilresor. Jag hade kunnat åkt hur långt som helst. Gärna till Skåne och hälsa på.. Lite väl långt kanske, hehe
Springa in på någon mack och köpa en tidning och en korv, mysigt ;)

Anders är i åkersjön och bygger på hans stuga, så jag har hand om hästarna morgon som kväll.. Igår kände jag att gjordarna på täcket åt Tindra va lite tajta så jag fick spänna ut dom lite imorse ;) Den växer! Dags för en ny magbild kanske? ;)

Gud så jag längtar tills det kommer ut en liten fölunge!
Mamma är svart/mörkbrun
och pappa är brun med lite tecken


+


=

?
Hur tror ni h*n kommer se ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0