Alla hjärtans dag

Ingen vanlig dag idag, för det är min födelsedag hurra hurra hurra! Grattis till mig! :D
Vi har firat hela helgen, Johanna m familj va hos mig på lördagen och lämnade ungarna, sen kom Jonas och försökte hjälpa mig att fixa skrivarn. Gick sådär, starta om 4-5 ggr, sen fick installationsprogrammet gå.. ..tills dagen efter när pappa kom. Han höll på en stund sen fick han till det! Tackar för det! Perfa med en skrivare. Även om den inte används så ofta så kommer det nog vara välbehövligt.
Systeryster hade med sig en smörgåstårta. Hur jäkla god som helst! Mums!
Fick en gryta av mamma, nu har jag inga ursäkter! Blå och fin va den! Kanske blir en gryta i helgen?

Inge bilder har det blivit i helgen.. Jag e dålig på det, fotandet kommer i perioder..

Ha en bra Alla Hjärtans Dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: jenny

ja grattis :)



---> http://jav.blogg.se/2011/february/fodelsedag.html

2011-02-14 @ 18:24:38
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0