Dag 22 – Det här upprör mig

Gårdagens punkt. Glömde bort igår, eller helt ärligt så orkade jag inte..
Det som vekrligen upprör mig är när folk inte talar om eller kommer med uppenbara bortförklaringar. Kan hända att jag är rätt bra på det själv men det hör inte hit...

Det kan handla om små som stora saker. Hinner man inte på avsatt tid, vill låna en grej eller vad som helst egentligen, så gör det oftast inget om man bara frågar eller talar om först. Då är jag inte den som är den. Släng iväg ett sms eller vad som helst. Bara man får veta..

Nåväl. Vi kan väl ta nästa punkt på samma gång så kanske det blir lite bättre stämning ;)

Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Tro't eller ej, men att vara i stallet får mig att må bra. Hästar är alltid så ärliga! 
Jag har mitt lilla stall där jag har det som jag vill. (skulle dock behövas en storstädning!) Till största delen. 
Jag gillar att mocka. hehe kanske låter konstigt.. Men det är inget mig emot att mocka en box. Däremot känner jag att jag har blivit extremt seg på att mocka.. hm..?
Men stallet ger mig en positiv känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0