Dag 25 – En första

Lördagens punkt.
Jag sitter helst inte vid datorn på helgerna då jag har ett jobb där jag sitter vid datorn 8 timmar om dan..
En första. Här hade jag tänkt skriva om min allra första seger.
Jag kommer inte ihåg själva loppet så mycket tyvärr. Men jag kommer ihåg att jag in på upploppet viker ute och går ute i spåren och hinner före Lill-Lana precis före mål!
Hade gamle Gnejs. En läromästare. Ett maxat russ som är(/var?) gudomligt snäll!
Fick blommor, rosett, pokal och ett täcke. Ett blått med vit kant. Hur glad som helst!
Vann på 2.18 nånting på Dannero (Kramfors, Sollefteå) :)



Dag 26 – Mina rädslor
Söndagens..
Hörde någon säga typ: "Kärlek är det värsta som finns när det inte är bra".
Vet inte vad jag skulle göra utan Erik.


Dag 27 – Min favoritplats
Soffan, sängen, duschen (gillar bara själva duschmomentet. allt de andra kan jag skippa smörja in sig mm..)

Dag 28 – Det här saknar jag
Ett hus att inreda. Har sett så mycket fint.

Bara 2 punkter kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0