Helgen

Det var fullt upp denna helg. Lördags så klev jag upp från morron och for till stallet. Anders körde Karelin och jag mockade. Klar vid 9, så jag tog och tvätta och smörjde hans träns och sadel. Sen hem och duscha. Erik hade sladdat skoterled till Överammer fram och tillbaka. Sen for vi in till stan. Jag skulle på shoppen och handla skor, och lite grejer.. Träffa på Carola också ;)
Hem och dona på lite. Gjorde en tårta som överraskning dagen efter
Söndag så var det dags att flytta på John, Katarina och Karl med bohag.
På morgonen for jag till stallet och körde Karelin sen tillbaka på byn. Jag, Katarina och Karl i nya huset och John och Erik körde flytt lassen som vi packade upp.
Tog hela dan, men det gick ganska bra tycker jag!
Medan John och Katarina for på affärn skyndade jag mig hem och fixade klart tårtan och ställde den i kylskåpet.
Så dom fick sig en lite surprise! God vart den å tycker jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0