Kvällstur

Igår morse tog jag mig en runda runt bygget som sagt. Sen tänkte jag varför inte avsluta dagen med lite ännu mer motion.
Ïgår var ju tanken att jag skulle köra karelin och Anders köra med bilen bakom för det är verkligen kolsvart uppe i skogen. Men jag fick den briljanta ideen att rida med pannlampa. Karelin är ju lite kinkig så jag va lite skeptisk på att han skulle gå med på det. Han var väldigt skeptisk också. Minsta lilla rörelse så skvatt han med. Gick och vifta på öronen som om han hade nånting på dom. sötpojke. Vi trava en ganska lång bit upp och ner. Han snubblade till en gång och när vi kom tillbaka såg jag att han höll på att trampa av sig halva bakskon. Förmodligen då. Fick dra ut 2 söm så satte jag i en extra för att hålla kvar skon, men måste nog dra av det egentligen och rikta till den lite. Undra om jag klarar det själv eller om jag måste ringa pernilla. Har lite klent med grejer.. Annars skulle jag nog klara det..
Nåväl, både jag och Karelin blev svettig, torka av honom och han fick gå in i boxen med filt. Tror han va nöjd efteråt.


Demonhäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0