Lördag

Sitter vid datorn och har melodifestivalen i ryggen. Ätit godis så jag fått ont i magen. Emma och Lovisa sover.
Johanna och Robin kom med dom tidigare idag, fick en smörgåstårta (grymt god!!) och en ask med geléhjärtan.
Jonas kom också och hälsa på. Han försökte hjälpa mig och installera skrivaren. Men den håller på att installerar fortfarande.. efter 3 timmar, får lämna datorn på inatt. Förstår inte vad det sitter i... ? Nån som har en idé?

Det är trevligt när man får besök av släkten, inte varje dag dom kommer!
Imorgon kommer mamma, pappa å momma, pelle kanske också..?

Tidigare idag har jag hunnit med att fixa stallet, städat, diskat och följt Katarina till ica och handlade. Han dock inte duscha.. Kanske ska passa på att göra det nu, men jag e så jäkla trött. Den ballad Christer Sjögren sjunger just gör en inte piggare direkt.

Ne vi hörs på Måndag!
Have a nice weekend!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0