Monday

Fint väder idag! Alldeles för fint för att jobba egentligen. Finns fördelar och nackdelar med att ha ett sånt jobb som mig. Sånna här dagar med -4, sol och klarblå himmel så är det klart en nackdel.
Hade mer än gärna tagit mig en tur till häst och skoter.

Imorse for jag till stallet och släppte ut och mockade. Dom har börjat tappa ordentligt med päls nu. Tösen och molle tappa sin låna päls och Tindra tappar all fjunpäls. Hon har inte haft samma långa päls som russen. Karelin har inte riktigt kommit igång som de andra än.
Ikväll kommer förmodligen Tösen att flytta till Kompaniet. Mia har skaffat sig en häst (skitsnygg!) så ska köra dit Tösen så fort som möjligt så han får sällskap då han är lite orolig.

I helgen var jag och Erik i Häggsjön, Duved, Åre. Bara jag och han. Vi har haft det mysigt. Åkt skoter och slappat i soffan och kolla på tv. Hade kanonväder! Grillade kolbulle och vila i solen, va lite blåsigt, men vi hittade ett bra ställe me lä :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0