Trött tjej

Igår skulle egentligen "stalltjejerna" ha kommit, men ingen kom. Jenny svarade att hon va sjuk, men det förstod jag nästan, hon va ju hemma från jobbet igår..
Satt där och vänta med iordninggjord marängswiss, men ingen kom. Kändes lite snopet bara.. ;)



Idag är jag helt sjukt trött. Ögonlocken ramlar liksom ner av sig själva.. :s Va jobbigt att köra till stallet imorse.
vakna i 12 tiden och va upp på toa, kissa knappt och la mig igen. Va samma igår. men då drömde jag nåt jobbigt..

Imorse när jag kom till stallet så låg molle ner, han sov nog. För jag tände lampan och gick in och stog och titta på honom, tog några sekunder innan han reagera att jag stog där. han "låg upp" och hade mulen ner i spånet, sen låg han och titta länge på mig innan han klev upp. Han funderade nog på om han drömde eller inte ;) söt va han iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0