Unik

Jag är inte som alla, och jag gillart!

1. Jag är morgonpigg! Det är helt underbart att vara ute från morgonen. Det är friskt och fräscht. Sen blir man pigg också.
2. Jag har inget emot att vara själv. Det betyder inte att jag alltid vill det. Jag gillar att vara med mina vänner. Dom är goa! 

Nackdelen med detta
1. Jag är kvällstrött! Jätte kul när man ska vara med sina kvällspigga vänner. exempelvis när jag gick i skolan så var det inget som störde min rutiner. Jag slocknade kl 22.00. Klarade inte av att vara uppe längre, det gick verkligen inte. (nu kan jag va upp lite längre, men har även blivit lite tröttare på morgonen)
2. Det är ibland svårt att vara ensam. Speciellt om man ska lyfta/bära/flytta tunga saker. Jag är kort och får sällan någon bra hävstångsverkan... Lite mörkrädd kan jag va också, beror på hur man ser det..


Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv tack! han var 1,27 cm :)

2011-02-04 @ 15:22:59
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0