Dag 06 – Min dag

Tror jag kan berätta om min dag redan nu. Trots att klockan bara e 10.40.
Börjar jobbet 9.45
Klockan ringde 05.40, klev upp och for till stallet. Borstade och släppte ut hästarna. Mockade, fyllde vatten och bar in hö, så det är klart. Då är det bara att släppa in dom för Anders.
For hem och åt frukost och läste tidningen.
Gick till jobbet och här sitter jag nu.
Komme att sitta här till 18.00 Sedan gå hem och käka en middag, kanske gå en sväng och sedan titta på tv.

Appropå tv. Någon som har en Sharp, som kan hjälpa till att få över alla kanaler från digital till analoga..
Vi kan bara se på 1,2 och 4an på den nya tv då de andra ligger på digitalt?
Vi har ju kabeltv i Stugun you know....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0