Dag 09 – Min tro

Stödjer väl ingen tro. Mer än att man firar jul/påsk å sånt ;)
Går inte till kyrkan för en gudstjänst om man säger så.

Hade världens huvudvärk igår. Sån där som spränger (känns så) när man rör sig. Den var inte med måta heller.
Knapra tabletter på dagen. Hjälpte lite. Kunde mala på hela dagen igår iaf.
Stallet va värre. Erik som va väldigt trött vill inte följa med. Jag gruvade mig att bära vatten och hämta hö. När jag mockade väntade jag på att Anders skulle komma ut, men han kom aldrig. Så det va bara att ta tag i dom där jäkla hinkarna.. Ni ska bara veta hur mycket man spänner huvet... Tog en jäkla tid att bli kvar.
När jag kom hem så blev det en dusch och sen sängen.

Imorse hade jag lite kvar men inte alls så som igår.
Jobbar till 6 idag.. Sug. Då jag va så dålig igår så tänkte att jag behöver nog sova ut. Så jag måste fixa stallet efter middag. Idag får Erik följa med, vare sig han vill eller inte...


Kommentarer
Postat av: jenny

meh! vad var det med igår?

jag hade också helt sjukt ont i huvudet...

2011-01-21 @ 08:31:20
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0