Dag 17 – Mitt favoritminne

Ett favoritminne, gud det är ju så svårt att välja, men då ögonblicken handlade om hästarna så måste jag nog ta nåt annat denna gång.
Då väljer jag resan till Turkiet med Erik 08, (shit va de så länge sen)
 Vi bodde på ett all inclusive hotell. God mat och när till strand, marknad och restauranger.
Vi va mest på området. Men en dag hyrde vi cyklar, (eller gick vi?) och åkte till Icmele (stavas?) på marknad. kikade mest. Handlade en väska. Sen hem. Va så otroligt varmt den dagen. Så vi åkte tillbaka och la oss i havet.
Det allra roligaste med den resan va när vi fick klappa delfinen Flip. Det var en mobil anläggning intill området och man kunde antingen se på delfiner, klappa och simma med dom. Jag och Erik valde att klappa dom. Vi fick vara med gurun där typ som tränade Flip. Han va en hanne som hittats strandsatt nära att dö.
Han var lite nybörjar där, så trick och konster satt inte klockrent. Men gud så häftigt de va att se dom på så nära håll och inte minst klappa dom! Käntes som en blöt gummistövel ;)











Dag 16 – En bild på stallet
Kommer senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0