Dag 19 – Namnlöse

Namnlöse 584
f. 01
Brun utan tecken
e. Helios u. Ripadals Vera ue. Ripadals Jecell
Rek. 1.58,9 (Blev osäker på decimalen där :s)

Godkänd hingst.
En häst med hjärtat på rätt ställe. Han gör alltid sitt bästa och är otroligt snäll. Han har aldrig bitits eller sparkats (med mening). Han är ju en hingst så det är klart att han vill visa och tala om att han finns, och att han är snyggast såklart.
Jag fick Namnlöse -02, då var han 1 år gammal smal liten skit, med humör vill jag komma ihåg, minns att vi i början fick slå en spånplatta för boxen så han inte kunde hoppa ut typ. 
Köptes på Gotland av Malin Luckman, då pappa syster och bror var dit och tävlade i 5års baggen med Marengo.
Han var smal som ett spretigt varmblod när han var liten, betädde som sig som en valack. Han blev grövre och mer hingstig först vid 4-årsålder.
Namnlöse är en väldigt cool kille, väldigt sällan rädd för något, han drar det mesta och allt som oftast med en god vilja.
Namnlöse är dagsläget utlånad till Louise Arvidsson i Everöd, Skåne. Ifjol betäckte han 8 ston. Väldigt fina ston, det är jag otroligt tacksam över att han ska få visa upp sig lite! Iår kommer han tävla i första hand och vi löser vilande licens.

En vacker dag när jag har plats, så ska jag ta hem honom och han ska förhoppningsvid aldrig behöve flytta mer efter det. Saknar honom något enormt!




Namnlöse till höger.























Namnlöse

Namnlöse




























NamnlöseNamnlöse






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0