Dag 20 – Den här månaden

Den här punkten passade väl ganska bra idag när det är sista dagen på månaden.
Inget spec har hänt den här månaden, men kan sammanfatta med några ord.

Många dagar med kvällsjobb
Slutat ha min beredskap hemma! (otroligt skönt) 
Mörka långa dagar
Lördagsjobb
Molle får en egen box
Magbilder på Tindra
Kallt
Varmt
Besvikelse (arg)
Ikea


Lägger in dom som är kvar.

Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Dessa människor dras jag till
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!
Dag 30 – En sak jag vill göra innnan jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0