Dag 4 - Det här åt jag idag

Öhm, jag tänkte ta dag 4 idag då vi ska iväg imorrn och det är ytterst sällan jag sitter vid datorn på helgerna (sitter ju vid datorn 8h/dag 5 dar i veckan). Men denna blir ju klurig. Idag har jag ätit skit mat. Ägg till frukost va väl det nyttigaste, eller jag toppade med majonäs så det räknas väl inte heller.
Imorrn lä jag inte va bättre.. Men ska försöka få i mig nåt annat än Mc Dånaldsmat..

Nån som förövrigt har tips på vad man kan handla när man ska tröstshoppa? en tv till sovrummet?
Visst låter det lyxigt att man kan tröstshoppa? Men det kan jag faktiskt att jag har råd och kan unna mig, mycket sällan jag handlar annat än mat..

Sambon kallar.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0