Fredag

Äntligen lite mänskliga temperaturer!
-1,6 när jag klev upp igår morse! Hur härligt är inte de då? Det blåste och snöa rätt mycket igår så det yrde upp snö i ansiktet, men trots det så tyckte jag att det va riktigt skönt ute! Kom på Ica och kassörskan sa "Ja men det blåser ju kallt.." näääääe tyckte jag ;)

Tog in molle och jag fick för mig att faktiskt he träns på honom! hehe Han hade inte på sig det ens en minut.
Borsta av honom snö och isen han hade i pälsen sen släppte jag ut honom direkt. Nästa gång jag går ut och går så ska nån annan följa med och gå med tösen.. För när han blir själv och dom andra skriker i hagen så får han korslutning i huvet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0