Gamla låtar

Varför funkar det inte att bädda in klipp? Fler som har problem med det?

Sitter just nu på jobbet. Eftersom vi är 3 st här och vi alla sitter på olika ställen och plan, så kan man lyssna på musik!
Kom att tänka på ett par gamla låtar som jag bara va tvungen att lyssna på.

HIM - Join me in death
Three doors down - Here without you
Dessa två har hängt med länge. Kommer nog att göra det också. Dom blir aldrig dåliga!

Och sen appropå musik.
Igår när jag och Erik satt och åt middag (fondue) så börja vi sjunga på "stigen som går till Evert", vi är väl inte fullt så normala, men iaf. då blev jag så sugen på att lyssna på dansband och "pappas" musik.
Sven-Ingvars
Supertramp
Roy Orbinsson
m.fl..
Jag tänker på sommar och tävlingar, lyssnade alltid på samma musik när vi for på tävlingar, vissa skivor om och om igen! Saknar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0