Hej!

Hej på er!
Jag har kommit av mig lite.. Sitter mycket sällan vid datorn på helgerna, och igår var jag inte alls på humör.. för nånting. Det var en skitdag..
Den här dagen har inte börjat bättre. Snubblade i trappan in på jobbet, och ja, självklart stog de folk som såg mig.. Trötta ben!

Den där listan har jag kommit efter med. Ska försöka komma ikapp idag..
Helgens aktiviteter har resulterat i helkroppsträningsverk. Jobbade kväll i Fredags så där blev det inte mycket gjort. I lördags så var det skapligt väder så Jag och Erik ville ut med skoter. Men jag ville köra själv så vi tog svärpappas Venture. Och jag ska till Erik att jag inte ville åka nå långt och inte så mycket på sjöar..
Det slutade i 9,5 mil skoter och typ halva vägen på älven, och en jäkla träningsvärk i rygg och axlar.
Så jäkla skönt att komma hem och duscha sen lägga sig på soffan!
I Söndags så skulle jag och Albin ut med Tösen och Karelin en sväng. Albin skulle rida Tösen för andra gången och Hon skulle ut på sin först "långtur". Hon var väldigt pigg och blev svettig efter 1/4 av biten vi gick ;) Men jag tror hon tyckte det va kul iaf. Hon gjorde en liten brall. Sen va hon så pigg så albin åkte på vagnen ist och tösen gick bakom. Då va hon hur cool som helst..
Men hur som. Jag är ju för kort för vagnen jag kör karelin med, så det resulterade i träningsvärk i ljusmakrna och utsidan om höften/låren. Efter den turen red jag Datte, jennys häst. Efter en tur på honom får man alltid träningsvärk.! Så igår var jag stel som en pinne. Idag är det lite bättre iaf! ;)

Vi kan ju ta en del på listan nu på direkten..!
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 10 är för i Fredagen, hm jag hade nog kanske en leggins och en tröja/tunika. brun/svart/vit randig.
väldigt intressant...

Dag 11 – Min familj
Jag har en ganska stor familj. Vi är mamma, pappa och 5 syskon.
en storasyster, 2 äldre bröder och en lillebror. 3 av oss håller på med hästar/trav och de andra två skruvar med bilar typ.

Dag 12 – I min handväska
Hehe, ja.. Just nu ligger det en matlåda, plånbok, nässpray, skärp, "kolla strömmen i hagen" grej, kvitton, presentkort, nycklar och säkert en massa annat små skit, snoddar och töcke skit.. ;)

Dag 13 – Den här veckan
Måndagens punkt. Jobbar 9.45-18.00 Måndag. 8.00-16.15 tis-fre.
Jobbar även på lördag. 10.30-15.30. Ska nog åka till Solberg en sväng på Lördag.. kanske man blir bjuden på mat då...?! ;) Söndag blir nog ut med hästar om vädret tillåter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0