Nåt fint att skriva

Har ingen aning om vad jag ska skriva..
När jag är hemma har jag en massa ideer på vad jag kan lägga upp i bloggen, men hemma vill/orkar/har jag int tid att sitt vid datorn och skriva. Så ibland känns det som jag uppdaterar mest bara för att.

Nåväl..
Molle har sovit själv i 3 nätter nu, tror han börjat förstå att han ska stå där i fortsättningen. När jag tog in dom igår så stog han och smutta lite på tösen vid grinden. :) Och när jag släpper in honom, så ställer han sig inte direkt och försöker titta över boxkanten, utan han går in och smaskar på det symboliska kraftfodret han får och tar en tugga hö, sen ställer han sig nyfiket och kollar. Skönt! Han skulle nog klara sig själv nu!

Imorgon är vi lediga skönt! Allt är stängt dock, så vad man hittar på får vädret utvisa.
Är det skapligt så kommer jag nog sticka ut och köra Karelin en sväng. Kanske, om Anders e hemma så e jag grymt sugen på att testa köra tösen! Vore ju jäkligt skoj om kunden komma igång!

Shiiiet vilken färg skillnad hon har på sommar och vinter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0