3 dagar kvar

Jag har 3 dagar kvar att arbeta innan semestern. inklusive idag då denna dag knappt börjat ännu.
Igår insåg jag hur nära det var till semester och insåg hur sjukt mycket jag har att göra!
Måste låna någons resväska. Gärna en stor. Har en känsla av att det kommer bli mycket grejer som ska med.
Kommer förmodligen måsta låna någon tvätt maskin också under resan. Men det löser sig nog.
På fredag åker jag hem till pappa och sover hos honom för att åka till Sala tidigt på lördag morgon.

Innan jag åker måste jag hinna med att hälsa på Molle å tvätta in i det sista, packa å ja, annat små krafs.. Huga hur ska det här gå.
Ska få köra min älskade Namnlöse och titta på alla hans små fölungar! Ska bli så otroligt kul! :D








Lilla Dante ska jag ju få träffa också!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0