hej!

Här var det livat!

Nu är semestern planerad vilket känns bra! Kommer åka ner till Sala med pappsen på helgen v29, på Onsdagen åker jag till Skåne med flyg och helgen därpå kommer erik att bila ner dit och sen har vi inte bestämt när vi kommer åka hem. Men det blir väl under veckan någon gång.

Jag ska förmodligen få köra något lopp också. Ska bli skitkul å spännande. Måste köra 4 lopp iår för att inte bli av med licensen. hinner jag inte köra 4 lopp där nere så får jag fösöka lösa det på något sätt här hemma.

Drömde nåt förjävla jobbigt inatt.
Jag drömde att jag fått hem Namnlöse och skulle tävla honom i ett lopp. Namnlöse var världens filbunke och men allt runt omkring strulade, punka, ingen dress, ingen värmning, det hela slutade i en strykning och en rejält förbannad Lina.. haha huvva!
Namnlöse var go iaf! Saknar honom så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0