Lördag

Halv pissigt väder idag. Alla har pratat om regn, men ännu har jag inte sett något sådant.

Idag ska jag och Erik åka till Olgas och fika. Ett sommarcafé i Höglunda som bara har öppet typ 3 veckor.


Igår var jag inne på travet och jobbade i inskrivningen. Det flöt på bra, stötte väl inte på några större problem. Vilket var väldigt skönt. Det hade väl vart lite rörigt när dom öppnade. Men jag kom en timme senare och då hade allt lugnat ner sig.


Imorgon är det trav igen. Då ska jag åka in tidigt och hjälpa till :)
Man blir så sugen själv på att köra!

 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Är trött på detta regn nu.

2011-07-18 @ 13:42:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0