Nu är det nära!

Nu har jag bara 1½ dag kvar att arbeta, lunch om en liten stund.
Sitter å kollar på bilder på Molle, har han verkligen varit så liten? ;)
Måste rensa kameran på bilder och ladda den. Får inte glömma laddaren hemma, då är jag körd. Jag vill ha massor av bilder på Namnlöse å alla hans föl!

Slog mig just att jag är i Skåne om mindre än en vecka! Känns så sjukt. Semestern har hela tiden känts så långt borta. Men det gör den inte längre!

Hade tänkt hinna med en tur till Molle idag. Hade ju inte suttit illa med en liten ridtur på Karelin i skogen heller.
Men ridturen kanske jag hinner med imorgon om jag inte måste jobba kväll. Imorgon åker jag som sagt till pappa på kvällen och sover där, då vi ska åka så tidigt på lördag. Onsdag em åker jag med flyg till Malmö.


Helios, Namnlöses pappa! Dom är inte så lika tycker jag... ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Hejsan! Vad heter hon? Trivdes hon och allting? :)

2011-07-21 @ 15:33:08
URL: http://jennyericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0