Måndag

Jag är helt slut. Känns som jag går på reservbatteriet. Även om det är lite bättre idag. Igår låg jag i princip hela dan, åt knapp och drack en massa vatten.
Drack nästan inget vatten i lördags då vi inte hade med oss nåt. Blev dricka. Det släcker inte törsten direkt. Så jag tog igen mig igår.

Det här med att sova på dagen har aldrig riktigt funkat för mig. Har aldrig kunnat lagt mig ner och vila mitt på dagen. Tills nu. Jag kan gott å väl ta en tupplur till lunch. Jag har gått å blivit gammal på äldre dar. Erik är gråhårig och jag sover ;)
Erik fyller år på Lördag förresten. 24 blir han. Tiden går fort. Jag var 17 och Erik 19 när vi träffades ;)


Kommentarer
Postat av: amanda lingefeldt nordström

Ja visst var rosetten stor! Snygg in åt helvete också! :D

2011-06-14 @ 09:12:44
URL: http://amandalingefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0