Måndag.

Eller nej. Det är ju faktiskt tisdag idag! Röd dag igår eftersom det var Sveriges nationaldag.
Åt middag igår med stora familjen på O´learys. Åt en combo med ribbs. Förbaskat gott alltså! Jag va fortfarande mätt när jag la mig i 10-tiden.

Tindra har nu typ 2 veckor kvar.
Igår morse när jag va där så skulle jag tvätta lite runt hennes ljuver (då hon blir väldigt biten där) så va dom som mjuka. Men på kvällen när jag kom dit va dom större och hårda igen. Så det jobbas på förfullt där. Så det är nära nu! Spännande!

Molle växer fort som attan nu!
Skulle ha fart iväg på bete med honom i söndags men då hovslagaren ändrat datum och avbokat några gånger nu så har han inte blivit verkad. Han måste verkas först innan han åker iväg. Jobbigt när det inte finns fler än en hovslagare här omkring.. :/
Har inga nya bilder heller. Måste fixa det.

Jag har tagit på mig att jobba i garderoben på fredag på travet. Det som är problemet för min del med det är att få någon som kan hjälpa mig. Erik har varit med 1 gång, aldrig med. Mia följde ifjol, men hon jobbar..
Visst kan man sitta själv, blir jobbigt när man blir kissnödig bara, man ska ju inte lämna jackorna själva. Sen ska man ju städa hela restaurangen..
Någon annan som känner sig manad? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0