Off

Jag har tappat lusten lite med bloggen. Händer inte mycket utanför den heller.

Imorrn hade jag tänkt fara iväg med molle på bete. Lika bra för jag är faktiskt ganska lej på han jävla bitande hela tiden. Ska nog ta hem Tösen när Molle åkt. Måste börja kolla upp för kastrering på molle också. Jag KAN INTE ha han som hingst. jag orkar inte. Det ska ju helst inte ske på sommaren, då infektionsrisken är betydligt högre! Måste vänta tills den mesta av alla flugfän försvinner.
Men vet inte om jag törs släppa ilag tösen och molle sen i höst innan han kastreras då tösen är extrem på att skvätta och vända upp sig. Molles kulor har ju endå ramlat ner och han har vid en del tillfällen betätt sig hingstigt.
Vill inte ha inavel...


Tindras fölning närmar sig med stormsteg. Det har börjat komma mjölk från henne nu, dock genomskinlig ännu. Så det är väl 1 vecka eller 2 kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0