Tösabiten

Det var bestämt att min lilla tösen skulle åka till Umeå för betäckning. Men det blev för omständigt så hon stannar hemma istället. Lika bra det nu när jag har en tjej som vill och kan rida henne! Så hon kommer bli glad!  

Nåväl..
Några nya bilder vill ni kanske se? Inte så många och ingen på Tösen. Får kanske fixa det ikväll om jag ids. ;)

Jo en sak! Igår när jag klia/tog bort smuts från Tindras juver så kom det ut en droppe mjölk. Visserligen genomskinlig ännu, men det är nära nu!!










Molle, en kopia av sin far. Han är grymt lik Namnlöse!!


Kommentarer
Postat av: amanda lingefeldt nordström

Vad snygg han är!:D molle asså!



btw, tack för kommentaren!

älskar mitt hus, känns otroligt jobbigt att måste lämna det.. :/

2011-06-09 @ 23:48:52
URL: http://amandalingefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0