Drömmar

Drömde nåt väldigt obehagligt inatt.
Jag va ute, det va svin kallt, så där kallt så allt är jätte skört (stavas det så?) så det går sönder för minsta lilla.
 Jag har haft lite ont i en tand lite av och till, bara lite. Jag hade förmodligen det inatt, ont i tanden.
Så mina tänder var alltså sådär genomfrusna så dom va jätte ömtåliga. Jag höll på att pilla inne i munnen, helt plötsligt så lossnar en tand. Fel tand! Åh nej tänker jag och känner på de andra, dom sitter fast. Sen tänkte jag att om jag pillar dit tanden igen så läker den nog fast så kan jag rycka den andra ist...

Huvva ryser i kroppen! Tycker inte om sånt där med tänder, piercingar, läkare, sjukhus. Dock kan jag inte låta bli och titta när det är sånt på tvn.. Igår tex var det "livet på BB" Kanske inte så bra att titta på sånt innan man kläckt ur sig en unge själv..?! Men som sagt, kan inte låta bli..


Kommentarer
Postat av: Carro

Alltså den berättar direkt du kör, den är sjukt bra! Berättar vilket tempo du kör och så ;)

2011-03-03 @ 13:18:53
URL: http://carolineforsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0