Jag lever!

Jag har inte gått och dött. Jag har(är) varit sjuk så jag har vart hemma sen i Tisdags, men idag är jag på jobbet, men det är på gränsen. Sitter och velar om jag ska stanna eller inte. Men det är rätt lugnt på telefon så jag blir nog kvar en stund till.
Ikväll är det middag på jobbet, får se om jag orkar. Jag bidrar iaf med en paj, skinka-broccoli.

Vad gör man när man är hemma och är sjuk då? jo man följer BigBrother slaviskt.. Blir nästan ett beroende.. Illa! Men hänt lite grejer den här veckan iaf så de va kul att titta på! ;)

Sen har ju Erik och John betällt en ny kran. Tanken var att dom skulle he på den idag. Men verkstan som ska göra det (som jag aldrig haft något större förtroende för) har förstört hytten. Inte rätt personer att göra sånt stort fel. Det är en rejäl buckla. "vi maskerar där och där så lackar vi om det så syns det NÄSTAN inte. För ett par pedanter som bröderna Pettersson så duger det inte med ordet nästan. Nu hade verkstadsfolket försökt banka tillbaka plåten och den blivit ännu värre.
Kan tillägga att en ny kran kostar drygt 600 000...
=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0