Måndag

Godmorgon!
Eller kanske ska säga goddag, jag klev ju upp 05.40.. Jag skulle hinna med att fixa stallet innan jag börja jobba. Fråga mig inte varför jag klev upp så tidigt. (klockan ringde egentligen 05.00 men jag snooza 40 min ;)

Va endå va rätt bra humör imorse, men känner nu att det har dalat.. Why? Kan vara för att det är måndag.

Det går bra både med Molle och Tösen på skilda vägar.
Tindras mage växer och jag tycker hon inte är lika aktiv längre.
Karelin har tappat dojor så träningen står stilla.
Det var EXTREM snömodd i fredags så när det skrapades bort så blev det kallt = blankis överallt.
Ramlade med skitkärran vid stallet imorse..  :( Gjorde inte illa mig som tur va :)


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Hon ska säljas för min storasyster är för gammal, och jag är egentligen för lång för henne :(

2011-03-07 @ 12:09:33
URL: http://ljacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0