Onsdag

Redan onsdag, vart tog måndan och tisdan vägen?
Sitter å kollar på BB liven, men det hänger sig hela tiden. Irriterande! Dagens I-landsproblem..

Men imorse va jag med om nåt äckligt!
Klockan ringe och jag skulle ta upp telefonen och stänga av. Men jag fick inte upp telefonen jag tappa den eller flytta den bara, jag fck inte grepp om den. Jag hade ingen riktig känsel uti fingrarna. Minns att jag tittade på handen och undrade vad fasen är fel? Jag har förmodligen legat på armen eller med den ovanför huvet en längre tid. Jag kände fingrarna det kändes som man klappa nån annan halvtorra fingrar, så jäkla obehagligt, hade en känsla att dom va jättetjocka också, men de va dom nog inte. sen när jag gick på toa, efter att jag rört lite på armarna kände jag hur jag fick blod uti fingrarna igen och blev lite varmare. Nu känns allt normalt. Men det va riktigt obehagligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0