Onsdag

Sitter i soffan med datorn i knät framför tvn, väntar på att wednesday selection ska börja på Eurosport. Lite ridsport innan man går och lägger sig vore inte dumt. Kollar på lite klipp från bigbrother, bara jag som följer det? En del klagar att det är för lite "blondiner" där inne så det händer inget. Men jag tycker det verkar som ett skönt gäng, nästan så jag skulle kunna va där själv.

Men appropå att vara med i program. Skulle ni kunna tänka vara med i nåt? Bonde söker fru, 101 sätt att åka ur en gameshow, vem vet mest?
Själv skulle jag nog vilja vara med i Farmen. Ska det gå igen så ska jag söka, hahah!
Såg att dom söker folk till Gladiatorerna, nån hurtibulle som vill va med? Själv ska jag kämpa på med mina skidor :)


Kommentarer
Postat av: jenny

haha, ja det är nog farmen som ligger närmast till hands... inte fan 101 sätt att åka ur.. i alla fall :p

2011-03-10 @ 08:30:58
URL: http://jav.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag kollar också på big brother och jag absolut inte det är för lite blondiner där inne, tycker som dig att det verkar som ett skönt gäng :) farmen de minns jag knappt eller jag minns inte vad do gjorde i det programmet:p måste söka på youtube tror jag :)

2011-03-11 @ 18:33:06
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0