Diké

 


Diké f.01
e. Skärmnäs Pigall u. Nike N ue Niklas
Ostartad
Nike har lämnat bla Neith (1.50 nånting?) Cupido (3a i kriteriet -10)

Det är med sorg i hjärtat som jag bestämt mig för att sälja "tösen"
Snäll att hantera och rida. Hon är dock bakrädd.
Enligt tidigare ägare ska hon va snäll att köra och det går bra om man har en stallgång att sela henne på (vilket jag inte har).
Haft 2 föl.
-06 Ekslätts Poseidon (växte tyvärr över, såld till Norge) e. Korsnäs Brådis.
-10 Tor´s Molle e. Namnlöse.
Hon fick Molle i min ägo. Hon tog sig på 1 språng.

Kan bli fin ridhäst/avelsto
Väldigt mån om vart hon hamnar!

 

Detta la jag precis upp på Gotlandsruss.ifokus.se
Det gör ont i hjärtat och det vattnas i ögonen. Men hon kommer bara säljas om jag hittar rätt köpare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0