Vem mår bäst?

Igår när jag gick hem från jobbet funderade på vad jag gör i Stugun egentligen, varför? för vems skull?
Att bo i Stugun innebär egentligen bara en massa stök och problem för mig.
Jag kan ju ha häst, det innebär dock en bilresa på minst 1,4 mil varje dag. Jag har långt ifrån samma träningsmöjligheter som hemma hos mamma och pappa (träna hästar). Har 5 mil in till stan ist för 2 (även om just det inte bekommer mig särskilt). Jag kan inte ha Namnlöse här då han är hingst. Jag jobbar inte med mitt intresse, jag har ett stillasittande jobb vilket inneburit en ofrivillig viktuppgång. Äter inget annorlunda nu jämnfört med tidigare. Jävligt jobbigt då jag tycker det är extremt trist att motionera mig själv..
Det finns väldigt få med häst kring stugun. Vilket gör det svårt att få hjälp, eller hjälpa till för den delen. Det folk gör här i Stugunär antinget kör lastbil->kör rally eller jobbar dom på lamell -> spelar fotboll. Vad alla damer gör på byn har jag inte listat ut än, trots att jag har bott här i snart 3 år... shit 3 år :s Vad har jag åstadkommit på den tiden? Inte mycket..

Så vad gör jag här?! Varför blir jag kvar?
Förmodligen är denna problemet!?


Kommentarer
Postat av: jenny

jag ställer mig själv samma frågor... men på nåt sätt så gillar man det ändå!

2011-03-04 @ 10:53:16
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0