Fredag!

Älskar fredagar, går alltid lite lättare att jobba dessa dagar.
Ikväll ska jag, Erik, John å Katarina in på och se pirates 4 i 3D. Jag har inte varit på en 3D bio innan! Eller jo, typ på Gröna Lund (eller liseberg, don't remember) där dom hade nån djungelfilm där dom kastade apelsiner mot en.
Spännande ska det iaf bli, lite synd om John bara som klev upp 3 imorse och filmen börjar 21.00 ikväll ;)

Imorgon Lördag så är det ponnytrav! Ska verkligen bli kul och göra nåt som man är "hemma" på. 
 Saknar att åka på tävlingar. Men det ska vi nog hinna med igen när Molle blir tillräckligt stor :) Jag ska stå i inskrivningen och hjälpa till. Så jag måste upp i tid imorrn och in till stan.

På söndag ska jag följa Jenny till Matfors på dressyrtävling. Ska bli kul, vet inte om jag följt någon på dressytävling på annan plats innan så det blir nytt för mig. Vet ju hur det funkar men endå :)
Måste upp tidigt även här

På måndag är det jobb igen. Jobbar kväll så då åker jag till stallet innan jobbet. Eller så skiter jag i det och passar på och sover lite och tar stallet efteråt ist.. Dom ska ju endå gå ute nu framöver.

Sen jobbar jag bara tisdag och tiiiiidigt på onsdagsmorgonen åker vi mot Norrköping! Vi kommer vara där till söndag, ev måndag beroende på hur länge det håller på. Drar det ut på tiden är det bättre att sova ut ordentligt och åka på måndag morron ist så vi är pigga! :D

Så nu har ni min planering en vecka framöver.
Ingen rast ingen ro! Men jag ska inte klaga för det är bara roliga saker som ska hända!

Allt mellan ponnytrav, till internationell hoppning/dressyr! Me like!


Kommentarer
Postat av: Systra di

har hört att filmen var bra, men inte värt att se i 3D. Hoppas att den var bra!

2011-05-20 @ 19:08:58
Postat av: far

har du planerat in din mors födelsedag och dina föräldrars silverbröllop?

2011-05-20 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0